Introductie van het nieuwe merk B.IG

Bouygues heeft aangekondigd dat het een nieuw merk genaamd B.IG zal introduceren, gericht op voordelige gezinsaanbiedingen. Dit nieuws heeft geleid tot een daling van het aandeel Bouygues op de beurs. Het bedrijf hoopt met het nieuwe merk een groter deel van de markt te veroveren en meer klanten aan te trekken.

Concurrentie met Iliad en Orange

De introductie van B.IG heeft beleggers doen vrezen voor een stevige concurrentieslag met rivalen Iliad en Orange. Deze twee telecombedrijven hebben al een stevige positie op de markt en zullen waarschijnlijk niet zonder slag of stoot hun marktaandeel willen verliezen.

Strategie van Bouygues

Bouygues zal naar verwachting agressief gaan concurreren met Iliad en Orange door scherpe prijzen en aantrekkelijke aanbiedingen te bieden aan klanten. Het bedrijf hoopt hiermee nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten te behouden.

Reactie van beleggers

De aankondiging van het nieuwe merk B.IG heeft voor onrust gezorgd onder beleggers, die vrezen dat de concurrentieslag de winstgevendheid van Bouygues kan beïnvloeden. Het is afwachten hoe de markt zal reageren op de introductie van het nieuwe merk en hoe Bouygues zich zal positioneren ten opzichte van zijn rivalen.

Daytrader & hoofdredacteur at beleggen-vandaag.nl | Website | + posts

Erik Korte is fulltime daytrader en daarnaast hoofdredacteur van beleggen-vandaag.nl

About Erik 0 Articles
Erik Korte is fulltime daytrader en daarnaast hoofdredacteur van beleggen-vandaag.nl

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*